=(

Bloggen är kanske på väg att läggas ner .. =( Och då är det knappt uppdatering ens på helgerna.. Antagligen blir det på lov isåfall..

Varför?
Jag känner att nu när jag får betyg måste jag verkligen satsa och för att kunna det kan jag inte sitta och hänga framför datorn :(
Inte ens tv knappt.. Jag gör vad som krävs för bra betyg, om det blir så att jag måste sluta blogga - då gör jag det.

Vi ses i oktober, om inte på helgerna! ( i oktober är det lov..)

*Snyft*

Men ni har andra bra skvaller bloggar ni kan kolla in : falsksanning.blogg.se & nbitchie.blogg.se :)

Ha det så bra! Och alla ni som ska ha betyg i år, sitt inte framför datan, kämpa! =)
Är det något du vill kan du alltid mejla: truthvlie.blogg.se , jag kollar väl någon gång på helgen!

Farväl!
xoxo

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0