En smula blind..

Antingen är jag en smula blind, eller så har jag bara sjukt bra photoshop öga! (och med det menar jag att jag kan se när folk redigerat med bilder..). Varför känns det som om denna bild är redigerad, en hel del dessutom?
Om jag har fel (vilket kan hända alla) .. så har jag väl liiite dålig syn för tillfället. 
Men seriöst soffan är lite lila aktig färg, och precis vid Alexandras ben är det ofc svart!, såklart vill hon visa att hennes ben är smalare än dem är, come on! Jag har själv Photoshop och vet vilken pensel hon använt sig av!

1. Vid cirkel nummer 1 (där jag satt ut nummer) är det totalt svart, eller hur?
2. Vid cirkel nummer 2 är det lite mer mörk lila färg, eller hur? Jo, hon har photoshopat det svart för att man ska tro att hon inte gjort sitt ben smalare..
(Oups! glömde cirkel 3.. vi hoppar över direkt till fyran!)
4. Vid cirkel nummer 4 ser ni väl att färgen på soffan faktiskt är lila och inte svart?!
5. Vid cirkel nummer 5 kan vi se spår efter en rund photoshop pensel, den brukar finnas under kategorin 'standard penslar'. Ett till bevis på att hon photoshopat med bilden är ju att hennes andra ben också skulle ha setts om hon inte svart målat bilden för ett smalare resultat..
6. Vid cirkel nummer 6 kan vi se att det helt klart är photoshopat, för där soffan är lila är det glansigt, om solen lyser rakt på soffan lyser den på HELA, men nu gör den inte det.. ännu ett bevis att Mr. Photoshop varit framme!
Och snälla Alexandra, inse att du inte är duktig på photoshop! Du lurar bara dig själv...

Orginalbild: kissies.se
Bilden är photoshop redigerad - det ända som är tillagt är siffrorna och cirklarna.

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0