As I told you..

Kissie hade en mening med sin tatuering, vilket jag gissade! :)
Här är hennes förklaring:
Svar:

Andledningen till varför jag skaffade mig just en rosett var för att jag tycker den delvis är riktigt snygg, flickig och ingenting jag kommer skämmas över sen när jag växer upp (tex som när jag skämtade om barbie tatueringen i svanken, haha ni är ju skitkorkade hela bunten som gick på den!)! Alla tjejer har rätten att känna sig flickiga/ kvinnliga på sitt egna sätt! Mitt är genom rosetter och färgen rosa!

2. Jag fick ett presentkort av min lillebror i 18 årspresent, och då bestämmde jag mig för rosetten! En rosett är ju ett band som har knytits ihop och det representerar bandet som jag och min bror har, faktiskt! Vi bråkar som f*n men vi kan berätta ändå nästan allt för varandra även om vi inte gör det öppet! 

Dessutom ger vi varandra råd hela tiden och har kul, och bättre än så blir det inte. Vi är familj, och vi håller ihop! Vi är Nilsson's for fuck sake! Rediga svennar alltså! Vi är alltsåINTE från Polen som lilla blogg-bögen spred runt för att få mer läsare på!


xoxo

Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0